Stackars lilla mig..?

NU ÄR JAG SÅ ÄCKLIGT TRÖTT PÅ SKOLAN.
Alla dumma lärare har för höga krav på oss. Ingenting blir bra nog för dem och jag tror inte de ens tänkt på att vissa blir helt nedsatta och deprimerade av ett äckligt arbete???? det är helt sjukt alltså
Nu har jag suttit timmar, TIMMAR , varje dag efter skolan i mer än en månad, JA MYCKET MER. jag orkar inte mer nu. Jag tänker bara skriva klart det dumma kärleksarbetet , på kanske några dagar. skriva in det snabbt, innan jag ångrar mig och sedan lämna in det. Få mitt G/VG ich faktiskt inte gå under för att jag inte får MVG haha?
Vårat handslag emma... vi får väl se hur det blir med Bron? haha
Men seriöst. detta arbete står inte för mitt slutbetyg i nian, och det är det som är viktigast.
Nu jävla ska det in i kärleksboken sen ska jag njuta så extremt mycket av sommarlovet och ta nya tag i nian
BRA då säger vi så!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Kom igen Anna!! We can do it! Kan lova dig att du får minst vg, men chilla med de, inte bra att stressa kompis!!!!!

2011-05-15 @ 21:31:06
URL: http://emmelicious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0