Åh lilla vän, jag kan se vad du tänker

Vi gillar Avril Lavigne's nya album och lena philipssons- idiot ( haha:( ), fast vi gillar inte skolan. Jag blir på obeskrivligt dåligt humör på kvällarna bara för att jag är stressad av skolarbetena. Inte chill!

Något som är lite mer chill är att det är fredag imorgon! yeyy! Men min lilla felicia ska vara borta hela helgen och dissa mig! dumtjej! + att vi hade en nyttig vecka denna vecka som jag lyckats otippat bra med ( förutom en semla som råka slinka ner), så därför blir det inge godis imorgon, skitkotte

Kommentarer
Postat av: fanny

Whoooooooooooooooops..... en semla

2011-03-11 @ 00:04:06
URL: http://fannyjohhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0