Onödigt, läs inte

Alltså jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag sitter framför datorn och ser något som stör mig, t.ex folk som skriver saker, och folk som "härmar" ( kopierar, gör exakt likadant ) som andra och blir så sjukt irriterad. När jag tänker efter vad jag egentligen blev irriterad över så skrattar jag för mig själv. Men folk som kastar sten i glashus ( klagar på något/någon och sedan gör EXAKT likadant själv ) stör mig så sjukt mycket, och som sagt folk som tar efter mängder med saker från andra. Det kan vara allting, Exakt allting. Kläder, smycken, sätt attt skriva, bilder , allt möjligt, jag blir så irriterad att jag tillslut skäms. Okej nu kanske det låter som om jag tycker att det är dumt om någon köper en likadan tröja som någon , men så är det inte , Utan en hel stil, ett sätt att vara. Alltså bara för att !
Jag är konstig just nu . Men jag kan inte rå för att jag blir irriterad på dem sakerna.
Kom på något eget har jag lust att säga till hur många som helst, det behöver inte vara MIG dem kopierar.

Och skitsnack. Det är jag så sjukt trött på nu ! När ska folk skärpa sig. Folk säger hemska saker om vissa människor och sen ser jag 5 minuter efter hur de kramar varandra och så vidare. Sedan nästa dag samma sak. Alltså skärpning , så kan man inte göra. Att gå bakom folks , OFTAST VÄNNERS , ryggar på det sättet är inte okej .

Kunde inte hålla emot, var tvungen att skriva någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0