En onödig lista

Lovar du att vara ärlig? Ja

Fullständiga namn: Anna Helena Gustafsson
Smeknamn: em, inga seriösa, mest ani änni ( hahah )

Låt som när du är ledsen sörjer till? typ gamla låtar.. och avril lavigne ??
Beroende av: datan
Vem behöver du mest just nu: Mamma
Vad tror folk om dig? ingen aning, vissa lär ju tro att jag är ett psykbryt, så som jag ibland beter mig.
Stämmer det? - sometimes,

Vad får du oftast komplimanger för? .......? mitt hår, vilket är konstigt
Brukar du skratta för dig själv? Alldeles för ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " nu är prinsen här, ett par meter ifrån mig" från låtsaspappa som träffade prinsen idag
Var bor du? västerås

Trivs du där: ibland, men skulle va grymt skönt att bara dra härifrån

Sprit, cider, vin eller öl: fanta
Brukar du bli för full: oftast fast NÄ
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis

Är du allergisk i mot något: egentligen inte, men falska människor, och när folk inte håller sina löften, sånt tål jag inte
Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: få bra betyg och bättre självförtroende...
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast? papi
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: ja

Tycker du om din pappa: mest av allt

Brukar du komma i tid: alltid

När mår du bra: när jag är runt närmaste vännerna

När blev du fotad senast: hm.. vet inte

Hur känner du dig nu: sorgsen utan anledning och trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart antagligen

Är du smart: ja såklart

Var du aktiv i skolan: ÄR*

Vad saknar du: sommaren 08

Hade du en bra kväll igår: helt OK
Favorit dryck på morgonen: MJÖLK!! oboy är också mums

Rakar du benen: Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig: 10
Är du blyg? ibland

Sysslar du med någon idrott: inte frivilligt, bara i skolan på idrotten

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!

Är du bortskämd: nej verkligen inte!

Vad gör du i morgon: åker hem till pappa för en mysig hemmakväll
Vad är det värsta du vet? falska människor och när folk inte håller sina löften. Och när jag får hemska tankar om döden och min familj
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ingen aning faktiskt! jag är sparsam
Vad behöver du just nu? umgänge, glass
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hm.. aldrig tänkt på det, men jag gillar KENZA

Vad längtar du till? SOMMAREN OCH MALLIS
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja-a, för det mesta, några undantag finns ju

Vad är det finaste du fått? vet inte
En speciell dag du minns: kanske 11 april 2008??
Hur gammal är du: 14

Tycker du om någon just nu: många ! men ingen på det sättet

Om fem månader: har jag sommarlov, tror jag

Du samlar på: kvitton , sadly but true

Gröna eller röda äppeln: GRÖNAGRÖNAGRÖNA
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer ingen alls, låser in mig i källaren och typ sover
Vilken tid gick du upp idag: 6
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: jaa, brukar aldrig ha strumpor men nu har jag !
Vad ska du göra ikväll: sova plugga och skriva om slavhandel, och laga mat
Är det okej att gråta: SJÄLVKLART älskar att gråta!
När grät du senast: igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, shoppa
Bär du glasögon eller linser: yes! linser på dagarna och glasses på kvällen

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej verkligen inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag vaknar

Har du piercing: öronen

Vill du gifta dig: jag tror det

Vill du ha barn: ja-a
Solar du ofta: aldrig

Är du bra på att laga mat: ganska så !
Gillar du att dansa: nej jag suger
Är du flygrädd: nej
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: benandjerrys och piggelin, och krossad choklad åååh ÄLSKA GLAAAAAAASS

Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: ätit det 1 gång och det smaka skit

Vad äter du helst när du ser på film: godis eller glass eller vindruvor med grädde
Bor dina föräldrar tillsammans: nope

Har du tandläkarskräck: nej inte alls

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgoooon
Vilken ögonfärg har du: blågråa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja för många gånger

Biter du på naglarna: ja, har börjat nyligen :(
Röker du: Nej usch fasiken vad äckligt

Hur ofta tränar/motionerar du: varje dag
Senaste låt du hörde: britney spears- hold it against me
Vad gör du på helgerna: chillar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0