SKOR&JACKA

Efter en ovanligt seg tisdag sitter jag här med gårdagens rester av pannkaka. Kalla pannkakor is tha shit!

Funderar på vårskor plus jacka, Mamma är ju så snäll och betalar ett par skor och en jacka till vår inkl. höst! Nu är det vår som gäller

Skor.. hmm , jag har ju faktiskt ett par rätt så nya skor, ett par kilklackar ( vilka jag inte kommer klara av att gå i varje dag i vår??? ) Och ett par andra ( bilder här nedan ) , men jag vet ju inte vad jag vill ha för skor då... converse förstör mina fötter!

Och min kära vän emma ska ju till newyork i maj, och kanske kan jag få henne att köpa ett par converse där borta till mig... emma..? du vet att du är bäst va ?.. hehe

Jacka..
första bilden från vila , andra bilden , en enkel från hm



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah försöker du fjäska nu va???? Nejdå, men det är klart jag gör det min käre vän!

2011-02-15 @ 18:07:35
URL: http://emmelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0