HAIRCUT

Nu är det så att JAG, anna ska klippa mitt hår,eller frisören ska göra det men jaja.
Och jag har läääänge funderat på KORT
Page hade jag tänkt då . Mitt hår är hopplöst och blir tovigt och risigt så fort jag går utanför dörren så det behövs!
Plus att jag har haft samma gamla tråkiga frisyr i typ HELA MITT LIV.
En lång page blir det isåfall


Någonting i denna stil? Vet inte om jag ska ha mittbena då eller fortfarande min snebena.. hmm... help mee


?????????????????

Hoppas för gudskelov att jag vågar! Jag skiter också HELT OCH HÅLLET i om folk säger " åååh du kommer ångra dig"
" åh du har ju redan fint hår "
"åh snälla neeeej du kommer inte kunna få långt igen "
typ
skit på er, jag klipper som jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0