-

Sitter och tänker tillbaka några år. 2008.
Det var typ världens bästa år! Det var 3 år sen, ändå så kommer jag ihåg ALLT som om det var igår.

Sportlovet satt jag och ett gäng hemma hos mig och spela mariokart. Varje dag, varje timme , hela veckan !
Det var så typiskt oss. 3 jäkla år sen. helt sjukt
På våren träffade jag Melina, som sedan kom att bli min bästa vän. Hela sommaren var vi , vi och ellinore. Vi hade så sjukt kul ! och jag saknar det obeskrivligt mycket! Det går verkligen inte att beskriva. Vi hittade på någonting varenda dag och det fanns knappt några problem! Vi sov varenda kväll och badade och hade kul. jag och melina gick och kollade på fotbollsmatcher och målade sverige flaggor i ansiktena! Åkte på kollo, vilket var hur kul som helst, träffade grymma människor, som jag önskar jag fortfarande hade kontakt med. Året då alla lyssnade på i'm yours också..
Varför måste tiden gå så jäkla fort. Man hinner inte blinka så har det gått ett år typ. Just nu vill jag tillbaka till 2008 och mellanstadiet. Det var så skönt att inte ha massa prov och betyg och sånt. Man kunde leva livet utan att få ig i massa ämnen. Jag skulle kunna skriva varje dag det året i punktform och komma ihåg allt.
Men nu är det 2011 och om något år börjar jag gymnasiet. Jag har alltid längtat till gymnasiet, folk har mognat och man har mer möjligheter. Fast nu när jag tänker efter vill jag vara mindre.
Jag får väl ta dagarna som de kommer och försöka låta bli att tänka tillbaka på de goda tiderna..Önskar att somrarna framför mig kunde bli lika underbara som 2008, men jag vet att det inte går. Men man får se possitivt.

De dagar jag sitter hemma själv och inte har något att göra så tänker jag automatisk tillbaka på när allt var så underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0