STÄDER

Pappa har sagt till mig att vi ska åka utomlands i sommar. Vi skulle först kolla med släkten om vi kunde följa med dem till italien, men ändrade planer!

Endast jag och pappa ska åka någonstans i några dagar. Någon rolig storstad.

London skulle vara jättekul ( har alltid velat dit) Eftersom vi jobbat om det ett tag nu och det skulle va kul att se allt i verkligheten också, plus massa shopping  aweesoommee

Paris skulle också vara kul, men det känns som värsta kärlekstaden ? jag vet inte.. är inte lika peppad på det.. men eiffeltornet vill jag allt se!!

Barcelona = varmt ? eller ? det känns som det. Men jag ska ju redan till spanien med mamma i sommar så de kanske skulle va lite konstigt.. Fast den där stora saken dom bygger där vill jag kika på!

Berlin ? naa

Warsawa typ ?? nånting sally kom på.. men jag vet inte ens vad det är fören stad?

Rom ? Kanske ! fett mysigt jao

okej nu ska jag sluta dö skriva! jag skriver bara för att jag har så tråkigt! jag vet inte vad jag ska göra! jag mår så dåligt vill bara sjunka geenom jordet och lämna allt!!!!

förlåt för detta helt värdelösa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0