SKILDA TANKAR

Hemma från persbo nu och jag har haft 3 underbara dagar med min bästa vän Felicia.

Nu sitter jag och vet inte vad jag ska göra. Allt känns som skit och jag orkar inte med någonting nu. Människor bara sviker och beter sig dåligt och jag har ingen lust att vara glad och den ända som får mig på humör är Felicia. Min mamma får all skit och jag mår asdåligt över det. Det känns som om jag förlorar alla mina vänner på något konstigt sätt och jag vill bara krypa ner i sängen och sova i några år. Jag vill vara glad. jag vill ha umgänge (behöver). jag vill ha godis. jag vill ha sommar . jag vill må braaaaaa! Fyfan för en sådan här kväll!
Helt ärligt vill jag ha skola. Där finns det ingen tid att tänka på dåliga saker och då får jag träffa
alvaochemma som jag saknar konstigt nog!! Jag vill nästan att det ska vara jag och min mamma ensamma hemma i lägenheten på viksäng och att jag går kvar på storängen och har mina gamla vänner därifrån. Helt motsatta tankar som inte alls går i hop, jag vet. Jag vill ha pengar och kunna köpa allt jag vill. Jag vill ha världens snyggaste kropp och bästa personligheten och slippa komplex och allt!


nu ska jag gå och prata om allt jag skrivit om med mamma. Hon förstår trots allt alltid!

Kommentarer
Postat av: melinaaa

finns alltid för dig bebis!

alltid!

2011-04-21 @ 20:51:43
Postat av: EMMA

ANNA! Jag finns alltid här, you know that!!!! Och jag saknar dig ocksååå Alfredo♥

2011-04-21 @ 21:07:45
URL: http://emmelicious.devote.se/
Postat av: Anonym

2011-04-22 @ 01:38:36
URL: http://felicialejdin.blogg.se/
Postat av: FELI

älskar dej anna, finns om du vill snacka eller så! sovsött så hörs vi av i morgon! hoppas de blir bättre!!!!<3<3

2011-04-22 @ 01:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0