inget kan beskriva det

Jag fattar inte att folk kan sjunka så J*VLA lågt! jag blir seriöst så sur! Hjärtlös och självisk är rätt ord för dig!
Jag hoppas så himla gärna att du vet vem du är. för om du inte vet själv vaad fan du håller på med så tycker jag synd om dig!
Och jag vet att du kommer komma krypandes om någon dag, men du kan för i helsike glömma att jag tänker ställa upp för dig då!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
 
UPDATE: På grund av dig kommer jag inte kunna slappna av nu, och jag kan VERKLIGEN inte läsa, jag vill slita och bita sönder kuddarna i 10000000 bitar och kasta pizza i ditt ansikte och bara skrika och tjuta av ilska. Du kanske förstår nu hur arg jag är. Plus att jag trycker så hårt på mina tangenter så de är säkert massa stavfel här och där!
_____________
Jaja, nu ska jag läsa lite , sedan sovtajm
Jag läser Genom dina ögon , av stephenie meyer


Kommentarer
Postat av: isa

menar du mig?

2010-07-01 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0