HEMMA EFTER LÅÅÅÅNG BILRESA

Det är fan inte kul att sitta stilla i en bil timme efter timme! Men nu är jag hemma och jag har haft skiiiiiiit kul.
 
fredag: Vi kom dit runt 2 kanske. Lite innan tror jag . Då gick vi in på våra hotellrum för det ösregnade ute. Men jag och Madde bestämde oss för att ÄNDÅ gå till liseberg, men först åt vi pizza. Men shit vad glad jag är att vi gick in där även fast det regnade. Inte en enda karusell hade kö! det var bara att springa in och in hela tiden. Så himla skönt. Så mycket som vi hann åka skulle man inte hinna på 2 dagar. Och vi var där i endast några timmar! Åkte kanonen som jag verkligen var livrädd för innan. Men det var knappt läskig. Det enda som va lite scary var när man sköts iväg i början. Jag blev liiiite besviken.. men men . Allt gick toppen och jag har aldrig haft roligare!
Lördag: Vi vaknade vid nio och gick upp och åt frukostbuffé. Det är nog det bästa jag vet! MUMS!! Sen packade vi allt på hotellrummet för vi skulle vara utcheckade vid 11. Då gick vi till Liseberg igen eftersom vi köpte 2dagarsåkband på fredagen. Det var lite mulet och så men ändå va de asmycket folk. Vi åkte väl det som vi hann med sen tröttnade vi och åkte hemmåt kl 4 kanske. Nu är vi äääntligen hemma och jag ska rensa mina kläder. Jag känner att det behövs..

Det blev inte en enda bild innefrån Liseberg men lite på mig och madde från hotellet och så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0