Sammanfattning av 2010

Vad har hänt i år egentligen ?

Inte så värst mycket för min del.

-I Januari flyttade jag, min brorsa och mamma ihop med mammas kille och hans barn. Vi flyttade till ett radhus och jag trivs urbra här!

-I februari var jag och Fanny besatta av en person och allt handlade om den kan man väl säga. Var på bio med sally,fanny och alva och hela den dagen är ett minne som stannar!



Emma puttade mig i snön ... nångång i början på året..



-Hann med en sväng till Grönalund med Felicia i maj också.


- Valborg spenderades med Isabella och Melina , haha roliga saker hände ..


Sedan hände de nog ingenting speciellt alls fram till sommarlovet, som vaar gryyyyyymt.

-Efter avslutningen hade jag en mysig picnik på stan med Alva och tove. Det jag minns mest därifrån antar jag är Alvas klagande på hennes skavsår..


-Första veckan på lovet var jag med Isabella, och på slutet Melina. Jag och Melina sov på hennes balkong och hade det jättekul.


-Sedan kom Alva hem från Grekland och resten av sommaren spenderades med henne till stor del. Vi var på skara sommarland och chillade för det mesta. Vi spelade in en video ( oseriöst ) till rullar fram och hittade på massa annat. Bland annat sitta inne och spela mariokart och dricka cola , vilka gör det liksom ? Vi hann äta ett tiotal liter jordgubbar och blev överlyckliga när min mamma köpte en vattenspridare så vi slapp åka till stranden.
Åh vi hade GRYMT kul i somras ALVA !


-Drog med mig Ella och Sally till Karlsborg där min faster har en camping, och den vistelsen är också ett minne som stannar. Vi hade det jätte mysigt, obeskrivligt.


-Var i göteborg med Familjen också, på liseberg, vilket var SKITKUL , helt underbart.


-Hösten kom och jag började 8an. Satsade högt och tillslut mådde jag dåligt av allt pluggande.. tragiskt haha, men allt ordnade sig iallafall.

-Jag fyllde år och fick min älskade kamera. Inge märkvärdigt.


-Måste bara skriva att jag och Alva var en aning patetiska och åkte ner för att träffa Kissie, vilket inte slutade så bra. Men fick värsta paparazzi bilden. hahah....



Sedan började det bli vinter och skolan gick sakta men säkert mot ett efterlängtat Jullov. Betygen var bra och jullovet hittils har varit skönt!

-Julafton var precis som vanligt, jättebra och jag fick massvis med fina saker.


Imorgon är det nyår och det nya året kommer nog bli toppen!


Kommentarer
Postat av: saga

hahahaha stalker-tiden kommer alltid va den bästa tiden

2010-12-30 @ 18:10:17
URL: http://apelsinsorg.blogg.se/
Postat av: melina

valborg var grymt kul! :) <3

2010-12-30 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0