2 days left

Hade julavslutning idag och skolans "uppvisning" var lite udda...
vi fick betygen och fika i klassrummen. Jag är väldigt nöjd med mina betyg ! ungefär som jag förväntade mig, plus ett MVG i spanska som inte alls var väntat!

Vi stannade kvar ett gäng och spelade kort ( haha :( ) efter och sedan gick jag och alva hem. Hade egentligen andra planer än att bara gå hem, men pågrund av vissa saker blev det inte så.. Man kan säga att det förstörde första lov-dagen starkt!

Får väl sitta hemma och ruttna hemma och hoppas på att Alva smsar så vi kan dra till hälla,

Det kommer bättre dagar

Kommentarer
Postat av: Sally Tischk

det var ju kul med bluffpoker :)

2010-12-22 @ 16:54:37
URL: http://sallysvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0